TableOnline Icon

Karl Fazer Café

Kluuvikatu 3, Helsinki

Karl Fazer Café sijaitsee Helsingin sydämessä Kluuvikadulla- jossa se on palvellut asiakkaita samassa osoitteessa jo vuodesta 1891.

Karl Fazer Café tarjoaa laajan valikoiman kahveja, teetä, leivoksia, kakkuja, jäätelöä ja suolaisia tuotteita. Kondiittorit valmistavat päivittäin herkkuja paikan päällä, asiakkaiden silmien alla. Arkisin tarjolla on aamiainen noutopöydästä klo 7.30-10.30 sekä brunssi lauantaisin klo 9.00-14.00 ja sunnuntaisin klo 10.00-14.00. Arkisin on lounaalla myös tarjolla salaatteja ja keittoja. Kahvilasta löytyy myös herkkukauppa, josta on mahdollista ostaa leivonnaisia, tuoretta leipää, suklaata ja muita makeisia myös kotiin nautittavaksi.

Listattuna seuraavilla erikoissivuilla:

Brunssipaikkoja Helsingissä
Aamiaista tarjoavat ravintolat TableOnlinessa
Karl Fazer Café HelsinkiKarl Fazer Café HelsinkiKarl Fazer Café HelsinkiKarl Fazer Café HelsinkiKarl Fazer Café HelsinkiKarl Fazer Café HelsinkiKarl Fazer Café HelsinkiKarl Fazer Café HelsinkiKarl Fazer Café HelsinkiKarl Fazer Café Helsinki
Arvostelut

3.92 / 5

Arvostelut (2588)

4.35Ruoka
3.90Tunnelma
4.00Palvelu

Brunssi

Hyvä ja monipuolinen valikoima
Heidi - 21.9.2019

★ 4.00544

Huonosti organisoitu

Brunssi oli todella huonosti organisoitu. Kaikista huonoin oli leipäpiste, johon kerääntyi hirveä jono, koska leivän valitseminen, leikkaaminen ja voiteleminen oli kaikki laitettu pieneen koloon. Sen vieressä ei ollut mitään paikkaa mihin edes laskea lautasta/tarjotinta, joten ihmiset laskivat likaisen lautasen/tarjottimen leikkuulaudalle, jossa hetken päästä leikattiin leipää.
Aurora - 21.9.2019

★ 2.00434
Näytä lisää

3.92

Arvostelut (2588)

4.35Ruoka
3.90Tunnelma
4.00Palvelu

Brunssi

Hyvä ja monipuolinen valikoima
Heidi - 21.9.2019

★ 4.00544

Huonosti organisoitu

Brunssi oli todella huonosti organisoitu. Kaikista huonoin oli leipäpiste, johon kerääntyi hirveä jono, koska leivän valitseminen, leikkaaminen ja voiteleminen oli kaikki laitettu pieneen koloon. Sen vieressä ei ollut mitään paikkaa mihin edes laskea lautasta/tarjotinta, joten ihmiset laskivat likaisen lautasen/tarjottimen leikkuulaudalle, jossa hetken päästä leikattiin leipää.
Aurora - 21.9.2019

★ 2.00434

Aamiainen

Pöydät ovat aivan liian lähellä toisiaan ainakin kahvion takaosassa jonne pöytävarauksen tehneet ohjataan. Asiakkaat joutuvat mutkittelemaan, jotta pääsevät omalle paikalleen ruokien kanssa. Muuten kaikki ok.
Anja - 20.9.2019

★ 4.00555

Aamiainen

Täydellinen aamiainen. Oli ystävälleni syntymäpäivälahja.
Marja - 18.9.2019

★ 5.00555

Synttärikahvit

Toiveemme oli hienosti huomioitu ja palvelu oli ystävällistä sekä hymyilevää:)
Satu - 17.9.2019

★ 4.00545

Leivät up, kakut down :)

Kahvilan vitriinissä olevia kakkuja saa mielellään tarjota myös aamupalan jälkiruokapöydässä ns. "sekundakakkujen" sijasta (laadultaan selvästi heikompia), kiitos :) Leivät olivat hyviä ja tuoreita, myös hedelmät, kiitos tästä! Munakokkelia valitettavasti mautonta, ja edellinen, marjainen versio tuorepuurosta on nykyvaihtoehtoa parempi.
Jessica - 16.9.2019

★ 3.00344

Vertaansa vailla

Fazerin brunssi ei petä koskaan. Monipuolinen ja herkullinen, tänne tulee palattua aina uudelleen ja uudelleen. Suosittelen 
Sirpa - 15.9.2019

★ 4.00544

Sunnuntai brunssi

Hei! Olin eilen 15.9 brunssille teillä kluuvikadun Fazerilla. Olin ensimmäisessä kattauksessa joten odotin ystävieni kanssa oven takana ennen kun ovet avattiin. Ymmärrän että työntekijät syövät ennen pitkää päivää mutta silmääni pisti se että eräs työntekijä otti käsillään hedelmiä vadilta ja useampi tarjoilija nojaili katsellen ovea. Haluaisin vain muistuttaa että asiakkaat ovat siinä oven takana ja minusta ei ole kiva katsoa kun otetaan käsillä hedelmiä joita olen kohta itse tulossa syömään sen jälkeen kun kaikesta maksan. Kuten sanoin niin ymmärrän että syödään ennen vuoroa mutta sen voisi tehdä hieman sivussa ja niin ettei asiakkaat näe. Olen itse ravintola alalla ja kokkina pitkään työskennellyt ja nämä on minusta perusasioita enkä itse ikinä asiakkaan edessä näin toimisi. Samoin meidän pöytää pyyhkivä tarjoilija söi samalla karkkia kun pöytää pyyhki johon kiinnitimme kaikki huomiota. Ruoka oli hyvää ja kaikki meni hyvin mutta nämä asiat oli sellaisia että halusin niistä laittaa palautetta.
Anna - 15.9.2019

★ 2.00432

Fazer Cafe, Kluuvikatu

Hinta laatu suhde ei täsmää. Aika niukka tarjoilu valikoima.
Kristina - 14.9.2019

★ 4.00445

Brunssi

Palveluun pitäisi kuulua myös astioiden poisraivaaminen.
Tiina - 14.9.2019

★ 4.00543

Lauantaibrunssi

Erinomainen brunssi. Lämmin suositus.
Julia - 14.9.2019

★ 5.00555

Aamiainen

Tarjoiluihin tovoisin lisää hedelmiä; appelsiini, omena, greippi
Nina - 13.9.2019

★ 4.00444

Brunssi

Aika hälyistä, puheen sorinaa voisi jollain parantaa. Kakut, lautaset, kahvia sai odottaa, oli loppu. Ruoka oli hyvää.
Anne - 8.9.2019

★ 3.00434

Arvostelu.

Olimme varanneet pöydän ja jossain vaiheessa tarjoilija tuli kysymään että onko meillä pöytävarausta ja epäili sitä myös mahdollisesti. Kerroimme että kyllä on ja meidät on myös toisen tarjoilijan puolesta ohjattu pöytään. Sanoi sitten että pöydissä mahdollisesti virheellinen istumajärjestys tai jotain. Jäi vain vähän outo fiilis.
Dani - 8.9.2019

★ 3.00332

Kiitos!

Kiitos, brunssi oli erittäin hyvä ja saimme todella hyvää palvelua!
Outi - 8.9.2019

★ 5.00555

Kahvitilaisuus kahdelle

Hei, Kiireisempänä aikana voisi olla kaksi kassaa, siten jono liikkuisi nopeammin. Hieman leveämmät käytävät, koska jotkut ihmiset ovat kookkaita, ja kulkevat paikalleen, siis vahingossa tönivät muita asiakkaita kassineen. Kun varaa pöydän, niin voisi olla vaikka pieni vaalea liina, joka juhlistasi varttua pöytää tai osaa siitä jos varatut paikat ovat isommasta pöydästä.
Tapio - 7.9.2019

★ 4.00545

arvostelu

Kiva tunnelma ja ruoka tuoretta ja monipuolista.
Satu-ida - 6.9.2019

★ 5.00544

Loistava aamiainen

Parhain aamiainen kaupungissa.
Benjamin - 5.9.2019

★ 5.00555

Brunssi

Ravintolatilan akustiikka on tosi huono. Lisäksi paikkamme oli leipätilan vieressä ja todella ahdas paikka. Mukanamme oli rollaattoria käyttävä näkövammainen vanhus. Rollaattorille ei ollut varattu mitään tilaa, missä sitä pitää. Tulimme hyvin ajoissa, lähes ensimmäisinä. Meidät olisi voitu ohjata paikkaan, jossa erityistarpeet olisi otettu huomioon. En ymmärtänyt itse sitä vaatia, kun tilanne oli uusi ja outo minulle, enkä ymmärtänyt tilan logistiikkaa ja rajoitteita siinä ruuhkautuneessa tilanteessa, jossa asiakkaat tulivat hyvin samanaikaisesti. Ruoka oli kuitenkin hyvää.
Seija - 1.9.2019

★ 3.00533

Arvostelu

Lämpöiset ruuat oli loppu, mehut lämpöisiä, kurkut tomaatit yms leivän päälle puuttuivat kokonaan. Makeat olivat pettymys. Hinta laatusuhde ei kohdannut.
Kristiina - 1.9.2019

★ 2.00122

Ravintoloitsija, liity TableOnlineen

TableOnline on Suomen suurin online-pöytävarauspalvelu, joka tavoittaa viikoittain yli 100 000 aktiivista ravintola-asiakasta Suomessa ja Virossa.

Tarjoamme kattavan markkinoinnin lisäksi edistyneen varaustenhallintaohjelman, jolla varaustenhallinnan lisäksi keräät huomaamatta laajan asiakarekisterin ja voit pitää yhteyttä asiakkaisiisi. Olemme kiinnostuneet kuulemaan lisää juuri sinun ravintolastasi!

RAVINTOLOITSIJA, LUE LISÄÄ!